17 oktober 2007

Mange tak

Da jeg kom hjem lå der en pospakke til mig. Det hænder at jeg bestiller noget der skal komme med posten, men jeg gik jo ikke og ventede på noget.

Pakken var fra Linda, der faktisk engang spurgte til min adresse, hvad jeg lykkeligt havde glemt igen.

Da Pink oktober alligevel ikke blev til noget, har hun sendt mig sit bidrag, så jeg kan holde mig varm mens jeg skriver på min afhandling. Sikke en overraskelse, jeg er helt rørt. Tænk at én jeg ikke engang har mødt vil begave mig med hjemmestrik.

Det kom straks med på arbejde og har fået fast plads på kontoret, så jeg har det, når varmeforsyningen svigter. Det gør den ofte.
Jeg overvejer, når jeg er nået på den anden side af skriverierne, om jeg kunne overfarve sjalet med gråt, for at dæmpe det flamboyante en smule. For jeg syntes det er et flot og lækkert sjal, men en farveændring kunne øge anvendeligheden. - Indtil da, må mine omgivelser få øje på sjalet før de ser mig.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

et er godt nok en humørfarve!! Linda ER en varm kvinde, så det overrasker mig slet ikke!!
Og så en særlig hilsen, jvf. den mail, du lige har modtaget af mig her til morgen. Verden er forbavsende lille, også selvom man nogle gange må ad omveje. :o)

Tina sagde ...

Uh det er så skønt med sådan en dejlig overraskelse :):) Håber den luner!

tanterne sagde ...

Den luner, lige så meget indeni som udenpå.

Og så spreder den helt bogstaveligt farve omkring sig.

Anonym sagde ...

Det er fantastisk at blive begavet med hjemmestrik. Selv er jeg ovenud lykkelig, når én i familien begaver mine døtre med hjmmestrik. - Når nu jeg ikke selv kan kreere den slags til dem.

/Mariie :-)

Anonym sagde ...

Mariie, det er da dejligt at der er en strikker der har øje for dine piger ;-)