05 juli 2008

Øv!

Jeg havde en fornemmelse af at tørklædet måske ikke var helt så langt som det det var meningen, men tænkte at det var noget der kunne justeres ved en håndfast blokning.

Men nu hvor alle ender er hæftet, tørklædet skyllet op og spændt ud, har jeg målt efter. Det er 1.6 m langt stedet for de bestilte 2 m, fordi aflukningskanten er for stram og forhindrer tørklædet i at blive strukket helt ud.

Hvor har jeg bare meget lidt lyst til at trævle en vasket, og over 500 masker lang aflukningskant op der er strikket i dobbelt langhåret alpaka. For slet ikke at snakke om det samme antal masker der skal fanges på den 2 mm pind de er strikket på, fordi jeg ikke har en tyndere pind, hvad der ellers ville kunne gøre det lidt nemmere.

Jeg har lidt planer for i morgen...

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

ØV !!!
Sejt, hvis du gør det :-)

Anonym sagde ...

Du kunne jo lade ham prøve det inden du begiver dig ud i det helt store projekt.
Måske er det ok!???
;-)

Mange hilsener fra MOR