26 september 2008

Det går ikke

- at tage afsted til strikke festival uden af have et strikketøj med. Heller ikke selv om jeg også skal bruge tid på at snakke, gramse, spise, kigge og handle...
Der ligger godt nok to i kurven - der er gemt et sted i kælderen, men de dur ikke rigtigt. Det ene kommer ikke til at passe i størrelsen, så det er for uinteressant, og det andet kræver lidt mere tankevirksomhed og dagslys at komme i gang med, end jeg lige kunne mønstre i aftes.
Men, yngste er vokset fra sokkerne fra sidst, og hun mangler i sine nye gymmistøvler, så jeg startede på et par nye.

44 masker på pind 2

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtig god festival :-)

Anonym sagde ...

Tak Miri
Og det var det, det var rigtig sjovt. Jeg tror sjældent jeg har leet så meget som jeg gjorde der.

Helle Holst sagde ...

Kære Charlotte.
Tusind tak for en rigtig hyggelig fredag aften. Det var bare så dejligt at møde dig!

Kh. Helle

Anonym sagde ...

Selv tak Helle. Det gad jeg gerne gøre igen, om der så er strikkefestival eller ej.