01 oktober 2008

Mor, kvinde og pige

Jeg er i gang med at finde mit nips og pynt frem. Det var det første der blev pakket ned, og derfor også noget af det sidste der bliver pakket ud.

Og så stod jeg der, med min madonna figur og overvejede hvordan jeg skulle lave en opstilling med noget der kunne passe pænt til hende. Indtil jeg fik øje på de to andre figurer hun tilfældigvis lå sammen med, og det gik op for mig, at det jo er rollerne i mit liv der er samlede der. Dem vil jeg ikke skille ad.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tak .-)

Anonym sagde ...

Nu havde jeg jo stillet dig et kig i udsigt.

Unknown sagde ...

Åh nej hvor er den MAdonna dog smuk ... en sådan har jeg længe stået og trykket næsen flad efter.
Dejleigt at være pige igen ikke?
KH Siffe i LYSERØDE hus ;-)

tanterne sagde ...

Jeg er også rigtig glad for min Madonna som jeg fik i julegave sidste år.
Og det er dejligt at tillade sig selv at være en barnligt-nydende-og-tilfreds-med-sig-selv pige igen.

Som figurene står nu minder de mig om, at selv om moderrollen er den der fylder mest, må jeg ikke glemme de andre rolle i mit liv.