03 oktober 2008

Så er der strømper klar

- og den lille pige behøver ikke fryse om fødderne.


Det her par bliver til strømpe no. 12 og 13 ud af de oprindelige 200g garn jeg købte til at strikke børnestrømper af. Det er sjovt at se hvordan farverne i de første mindre strømper lagde sig som smalle spiraler, men nu er blevet til noget der ligner brede strøg med vandfarve. Det næste par strømper skal være størrer endnu, for de her er egentlig lige i det mindste. Mon så spiralerne bliver strukket helt ud eller ender med at gå den anden vej?

Der kommer til at gå lidt tid før jeg finder ud af det, for nu vil jeg igang med at strikke til mig selv.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er en oplevelse at strikke med skifte farve af sig selv garn :-)

Anonym sagde ...

Ja, oplevelsen er ofte større end reultaltet er kønt. - i min øjne.