05 marts 2010

Påske glæder

Der er ikke lang tid tilbage til at melde sig til OperationPåskeglad. Slet ikke! Det drejer sig om timer før løbet er kørt.

Der gik heller ikke lang tid fra jeg havde meldt mig til, før jeg stod på hovedet i den nærmeste butiks påskeafdeling. Og det til trods for, at de kun lige var begyndt at pakke ud, lægge i kurve og sætte på hylder.
Jeg kan ellers sagtens gå i en stor bue udenom, for jeg har så rigeligt allerede, og trangen til at supplere samlingen med lidt nyt er ikke stor.
Men, når jeg skal finde en påske-overraskelses-gave bliver det pludselig helt nødvendigt at drømme om hvad der vil være skønt at have. Så, jeg kom hjem med et par ting, og må debatere videre herhjemme, om hvad der skal sendes afsted for at glæde en anden, og hvad der skal gøre påskestemningen ny her i huset.





















Man kunne jo også kreere lidt selv. - noget med udpustede æg eller udklip i påskede kulører...

2 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Thihi jeg har det lidt på samme måde - jeg glæder mig til at finde noget til modtageren, men skal vist ikke have noget til mig selv

tanterne sagde ...

Rigtig god fornøjelse med at finde noget at give væk. Hvis alt går vel får du selv en spændende gave.

- Det burde jeg selv have husket på...