31 marts 2010

Påskeglad gave

Idag fik jeg så pakket min påskeoverraskelse ud, efter i flere dage at have beundret den kreative frimærkepåsætning.



Jeg havde forgæves forsøgt at finde lidt info om min gavegiver udfra afsenderadressen. - Fuldstændig håbløst, og tilmed helt unødvendigt, for adressen til trylletralle var skrevet på kortet.





Inde i pakken fandt jeg noget jeg ikke umiddelbart kunne se hvad var, og tre træpåskeæg, hvor jeg hurtigt fik snoren rykket af den ene. En skade der straks måtte udbedres med lidt trælim og en strikkepind.



Jeg havde mere held med at at lægge hænder på det jeg ikke kunne se hvad var. Det viste sig nemlig at være en flagguirlande.
Nu giver det helt mening, hvorfor jeg ikke har fået lavet mig en selv om jeg længe har haft lyst til at have en.
At jeg så aldrig var nået til at forestille mig hvor sådan en kunne hænges op, gik op for mig mens jeg gik rundt og afprøvede; et vindue, en bogreol, ... Ældste øjnede straks det oplagte sted og gik ud og holdt den op over en døråbning, hvor den passer perfekt,


- hvad enten man ser den fra den ene eller den anden side.


Æggene fik yngste lov at hjælpe med at hænge på grene da jeg var sikker på at limen var tør og snoren sad fast igen.









Tak Gry, for den fornemme påske- overraskelse. Den vakte bestemt påskeglæde.




Ingen kommentarer: