15 november 2014

Hvor skal skabet stå?

I morgen flytter jeg.

Og så er det rart, at have et lille overblik over hvor de forskellige møbler skal stilles.
Jeg har næsten ingen erfaring med at indrette store rum. Og, min nye stue bliver næsten dobbelt så stor som den jeg flytter fra. Så jeg har leget med stuens grundplan, og fundet forskellige forslag til hvordan den kan indrettes.


Jeg kunne lave to forskellige siddegrupper - en med udsigt og en til fjernsyn..

Eller lave noget der ligner, med møbler på skrå..


Hvis da ikke sofaarrangementet istedet skal kunne nyde godt af udsigten..


Samtidig med at der kan ses fjernsyn..


Måske endda med fjernsynet i samme retning som udsigten..

Det er ikke nemt at vælge, når flere forslag kan fungere. Så handler det pludselig ikke om at finde løsningen, men at vælge den bedste mulighed. Og det kræver meget mere. - Måske et øje for hvordan det vil se ud i virkeligheden, eller modet til at vælge fra.

4 kommentarer:

Livsglimt sagde ...

Dejligt "problem" at have dog, at der er flere gode muligheder! Det lyder skønt med plads. Jeg synes, at en god siddeplads med udsigt lyder fantastisk :-)
Kh Lisbet

Deborah sagde ...

Synes du forsvandt helt - håber intet nyt er godt nyt?

tanterne sagde ...

Jamen dog, som tiden går!

Lisbeths kommentar nåede jeg ikke at se før alle internet- og computer-problemerne vænnede mig af med at blogge. Men fordi Deborah skrev til noget der var så 'gammelt', blev jeg bedt om at godkende det. Og derfor nåede jeg ind og kunne se dem begge.

Tak for jeres skønne kommentarer.
Intet nyt er i dette tilfælde rigtig godt. Jeg trives på alle måder. Det er alene min 2-årige pc, der kan drive mig til vanvid. Og så lader jeg den bare være. Og låner ind imellem en samarbejdsvillig en af slagsen.

Men, hvis jeg købte mig en ny pc..(?)

Livsglimt sagde ...

:-)