28 september 2007

De udvalgte

Det var slet ikke svært, - det er der ellers andre der syntes det er. Er det fordi jeg også burde skrive at jeg er selvoptaget? Dog ikke mere end at jeg er også er nysgerrig efter hvilke sandheder andre kan fortælle om dem selv. Som for eksempel:

Linda, der har en af de allerførste weblogs jeg fandt, og skriver så humoristisk at tårene kan trille af grin over livets besværligheder - Den evne til at se lyst på besværet ville jeg også gerne eje.
Bettina, der som nummer to bød mig velkommen efter at jeg var blevet optaget i WebStrik, og som er så venlig at tage sig tid til jævnligt at kommentere det jeg skriver.
Mariie, hvis weblog jeg fandt ved en planløs google søgning. Og hvor er jeg glad for at jeg fandt den, for hun tænker og skriver om alt det i livet der også optager mig.
Britt, som jeg gætter på er den Britt der har kommenteret hos mig (men jeg er ikke sikker). Fordi hun laver det skønneste strik, og gider vise det frem både undervejs, og når det er færdigt - og endda når det er på.
Inca, der skrev den allerførste kommentar her hos mig, og som jeg gerne vil lære bedre at kende.

Og nu føles det lidt mere farligt, fordi jeg bevæger mig udenfor kredsen af dem jeg ved kigger her forbi af og til.

Helle, hvis weblog jeg har fulgt fra før hun ventede Lærke, og havde særdeles stor fornøjelse af at læse med på fordi vi var synkron gravide.

Og med ærefrygt tager jeg mig sammen til også at nævne:

Liselotte, der har den kendeste af alle weblogs, idealet over dem alle. Med begavede tekster, smukke billeder og mod til at fortælle, der tilsammen giver indtryk af at man virkelig er blevet lukket ind i hendes liv. - Og skulle hun ikke have lyst til at være med kan jeg sagtens klare mig med det hun allerede, og helt uopfordret, skriver om sit liv.

Kære skrivende kvinder, hvis I vil være med er reglerne som følger:

1. Link til den, som har tagget dig.

2. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!

3. Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.

4. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

4 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Tak for udfordringen - jeg skal se, om jeg kan finde 7 sandheder i nærmeste fremtid, som ikke allerede er fortalt :-)

Anonym sagde ...

Tak for opfordringen, Charlotte. Jeg går straks i tænkeboks :-)

/Mariie

Anonym sagde ...

Jo, det er skam mig, der har været forbi her og kommenteret i ny og næ (senest om amning).
Jeg skal nok vende tilbage senere om de 7.
:-) Britt

Anonym sagde ...

uf da, 7 sandheder :o) De dukker op en af dagene.
kh Linda