22 november 2007

Overgangskrise

Jeg er skuffet. Jeg har strikket fire felter, men det er kun overgangen mellem 2. og 3. felt jeg syntes er pæn. Det sidste felt er strikket med bagsiden frem, måske fordi jeg startede med at samle makserne op bagvendt i håb om at få en pænere kant - men det virker ikke. Det første felt er i vikeligheden ikke et rigtigt domino felt, og jeg forestillede mig at jeg kune lade makserne 'leve' og bruge dem i næste felt - med det fungere ikke. Begge overgange er usammenhængende at se på. Der mangler en retrille der kan ligge helt tæt op af nabofeltet. Så jeg trævler nok op og begynder forfra. Hvis man lærer af fejltagelser er jeg blevet klog i aften.
Men jeg er også blevet træt - for træt til at regne ud hvordan jeg undgår at samle masker op fra bagsiden.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er imponeret!
Din ihærdighed med at ville videreudvikle det projekt, som du har søsat, er formidabel.
Jeg ville have opgivet, - men jeg ønsker dig al mulig held med dit forehavende, og er sikker på at det nok skal lykkes dig. - Når man nu kender dig!
:-)

Anonym sagde ...

Lisbeth, det er en ansporende tiltro du lægger for dagen. Tak

Anonym sagde ...

åh ja - man lærer så længe man lever - og noget med at der kan skrives tykke bøger om det jeg ikke ved... klø du bare på - jeg er imponeret. hilsner fra Ærø

Laila: sagde ...

Men mellem det anden og tredje felt ser det da fint ud!
Bliv ved med at prøve - det skal skis'me nok lykkedes.

Laila

Anonym sagde ...

Charlotte of Laila, jeg fortsætter, ingen tvivl om det. Og det skal også nok lykkes - på den anden side af de nødvendige forsøg.

Erwin sagde ...

Don't be upset. Honestly, I love how you did it. Even though it is not perfect for you, you did a well job. Congrats! Keep up the good work.