08 december 2007

Fnuller

Jeg er så træt af mit sorte tøj - der sjældent er sort, men nærmere koksgråt fordi det er fyldt med lyst fnuller. Jeg har de uldne gulvtæpper mistænkt for at være årsagen, for efter de kom i huset har det støvet helt vildt - med lyse fibre. Det hjælper ikke engang at vaske tøjet - det gjorde det ellers på det fnuller der af og til kom på tøjet dengang jeg boede i lejlighed...

Tænke, tænke og lægge to sammen...

Kunne det hænge sammen med, at i lejligheden kom der en varmemester og tømte vaskemaskinernes trævlesi, og jeg i løbet af to år kun har gjort det de 3 gange hvor den er stoppet til så vandet er løbet ud over hele gulvet?

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Hej Charlotte

Et nyt gulvtæppe kan fnuldre helt vildt i meget lang tid. Det eneste der hjælper er at støvsuge overgrundigt..Desværre! Og det, rigtigt mange gange...

Laila

Anonym sagde ...

Det er da nedslående læsning, Laila. Nu vil jeg tro at tæppet blive plettet, grimt og udskiftet inden det holder op med at smide pelsen i små portioner.