11 december 2007

You make me smile

Laila har givet mig en smile award, - fordi hun nyder at følge mine domino-forsøg.

Jeg er selv meget glad for at få lov at læse med om et projekts tilbliven, og når der findes mindst en 'derude' der nyder at læse om mine, vil jeg derfor love at fortælle om alle mine fremskridt og problemer gennem hele projektet.

Nu bør jeg så give denne award videre, så den kan glæde nogle flere. Men jeg har læst om den i gennem lang tid efterhånden, og rigtig mange har allerede fået den. Så, helt uden skelen til om den er modtaget før, give jeg den videre til:

Linda, der forstår at beskrive almindeligt hverdags kaos med så meget humor at jeg ofte må tørre øjnene for latterfremkaldte tårer for at få resten af historien med.

Posidriv, hvis dejlige billeder fristede mig til at finde ud af, at det ikke var uoverstigeligt svært at læse et andet nordisk sprog. Fordi hun forstår at formidle en hverdag med tro, så jeg sidder tilbage med en stille glæde.
Jeg kunne finde og nævne flere men de her to er dem jeg først kommer i tanke om. You make me smile, you lift me up!

6 kommentarer:

Haust sagde ...

Tusen takk for gode ord som varmar! Det var også koseleg å finne vegen til din blogg. :)

Ha ei fin førjulstid!

Haust sagde ...

Å, eg gløymde å seie at blondetrøya i det nyaste innlegget ditt er utruleg fin! :)

Jane sagde ...

Superflot blonde trøje du har strikket. jeg kommenterer i dette indlæg for jeg kan ikke lægge en kommentar i dit nyeste indlæg???
Af og til så er blogger noget sær, men det må vi vel vænne os til.
Kh Jane

Laila: sagde ...

Charlotte, du har fortjent din award. og bliv endelig ved med at fortælle om dine forsög.
Jeg er sikkert ikke den eneste der nyder at følge med.

Anonym sagde ...

Tak posidriv og jane, for roserne til trøjen. Jeg er også slemt stolt af den.

Anonym sagde ...

Tak Laila
:-)