30 januar 2010

(Strikke?)-krog

For at få plads til juletræet blev een stol sat i kælderen.
Den har ikke været savnet. Så ved en smule ommøbleren; skubbe en reol og flytte en lampe, er en hyggeligere krog blevet skabt. En krog der pludselig bliver brugt, måske pga lampen og fordi der ikke står en tom stol foran, og spørger: Og hvem skal så sidde her?


Om der så kommer gang i pindene igen, må tiden vise. Strikke projekterne er i hvert fald anbragt i nå-afstand. - Sammen med alle de andre 'sidde-stille' projekter.

6 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Det ser rigitgt hyggeligt ud. Måske en tilføjelse af en fodskammel? så kunne jeg sidde der og nørkle i timevis :-)

tanterne sagde ...

Mange tak!
Der findes skam skamler i huset, så kiggede du forbi kunne du nok blive fornuftigt installeret. Faktisk kommer der helt automatisk en skammel med derhen, når pladsen bruges. Men, da alle skamler doublere som børne taburetter får den ikke lov at blive stående ret længe.

hanne sagde ...

jeg er helt vild med dit bord, og så selvfølgelig krogen som helhed-

tanterne sagde ...

Tak Hanne, det er jeg også selv; vild med bordet. Det har været mine forældres, så jeg har set på det altid.

Karine sagde ...

Så koselig! Den kroken innbyr virkelig til hygge!
Er hyllen en Expedit fra Ikea? Synes den er veldig fin :-)
Og bordet er jo bare helt fantastisk! :o))

tanterne sagde ...

Tak Karine. Jeg og katten er enige med dig, så den skal oftest flytte sig inden jeg kan komme til.

Hylden er mere end 10 år gammel og fra Ilva. Jeg ved ikke hvad den hed, men den minder rigtig meget om Ikeas. Selv om jeg ikke har set om de også har nogen i look-a-like-træ.