31 december 2010

Årets sidste ønske:


må det nye år bringe lykke og gode stunder til alle.

Selve juleaftenen er forlængst vel overstået, også selv om den her blev fejret i to etaper med flere dage imellem. Og, om et øjeblik tager vi hul på et friskt nyt år.
- Men dermed er julen ikke slut endnu. Så, engle, stjerner, kugler, lys, glitter og grønt får lov at pynte og sprede glæde helt til julen slutter til helligtrekonger.

Nisserne derimod har udspillet deres rolle, så de bliver pakket ned i dag.

6 kommentarer:

Liselotte sagde ...

du og dine ønskes også et godt nytår - her i huset har vi også altid juletræ og -pynt indtil 6. januar, som er min fødselsdag ;o)

Mor sagde ...

Også godt nytår til dig, min pige og tak for sidst
Mor

hjemmemortil9 sagde ...

Åh, ja - endelig nogen der er med på at det ikke er før til hellig tre Konger at julepynten er helt ovre! tak for det - jeg har også udspillet de faktisk få nisser der var med her hos os, så nu er de på deres rette hylde igen - eller, det er jo rettelig en box de har at logerer i det meste af året!
Du og dine ønskes et velsignet nyt år! ;0)

tanterne sagde ...

Tak for de gode ønsker

Emmy sagde ...

Jeg er enig med dig i at julepyntet først skal pakkes væk til Helligtrekonger. Her i huset er det en gammel tradition.

Du ønskes en rigtig godt nytår 2011:)

tanterne sagde ...

Emmy: Jeg har på fornemmelsen at der nu er flest der pakker pynten væk inden nytåret.
Så vi må gøre vores til at holde fast i traditionen.