26 april 2011

Forsinket

Her 60 timer efter at flaget kom op, blev det tid for flaget at komme ned igen.

Det er lidt pinligt at glemme det 2 aftener i træk, og tilmed så grundigt at jeg begge gang først opdagede at det var glemt efter flaghejsningstid dagen efter.

Flaget er i grunden alt for lille til den 8 m høje stang. Kort før lukketid dagen inden ældstes konfirmation sprang jeg i bilen for at købe et flag der kunne veje fra flagstangen på hans store dag.

Først henne i butikker fandt jeg ud af at det var gået for hurtigt. Jeg var taget afsted uden penge og kun et gæt på flagstangens længde. Heldigvis fandt jeg et kendt ansigt i butikken, der gerne ville redde mig. Så jeg kunne komme hjem med et flag der viste sig at være til en 2 m kortere stang.

Men nu er det dét flag vi har, og derfor bruger vi det - ind imellem lidt for grundigt.

Ingen kommentarer: