05 oktober 2011

Hvor skabet skal stå

Der er kun 2 dage til Webstriks strikkefestival, og jeg kan dårligt samle mig om at finde og pakke strikketøj. For, min nye reol er blevet leveret.


Efter knap 16 ugers ventetid, er 'glæde-sig-energien' ikke helt så stærk, så det tager tid og tankekræfter at komme rigtig på plads med den. Ikke mindst fordi den er noget mindre end den gamle, så der skal kasseres en del - men hvad..?

Det bliver helt rart til en afveksling at bruge tiden i weekenden på strik.

2 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Mand hvor ser det bare godt ud. Kan godt se forskellen, men pyt med det, de er jo i samme kulør. En skøn krog at sidde i, er jeg sikker på:) Mon ikke du alligevel får samlet dig om lidt strik senere??

Kh Henriette

tanterne sagde ...

Tak Henriette.
Da jeg opdagede hvor stor farveforkellen var, gik jeg helt i panik. Men efter at der er kommet noget på hylderne syntes jeg det blev ok.
Jeg stiler ikke højere, end til finde noget strik frem inden weekenden. Og så på festivallen bliver det til strik, strik, og atter strik...