19 maj 2012

Gaven til mig selv

Aftenen inden min fødselsdag arbejdede jeg målrettet på endelig at få færdigindrettet kælderens tidligere pulterrum.

Det startede med, at jeg uventet fik mulighed for at få nyt gulvtæppe derinde, og samtidig kom af med et skrummel af et skab og et kæmpe skrivebord derindefra. Bordet røg ud fordi der var mug i det, og skabet, som jeg bare gerne ville af med, viste sig også at være angrebet.

Væggen der dukkede op inde fra bag skabet manglede maling. Da jeg havde fået malet hjørnet (i en farve der næsten er magen til resten), og udbygget reolen (hvor en del af skruerne havde gemt sig, så jeg bare ikke så dem, selv om de var præcis hvor de skulle være) var det så nærved min fødselsdag, at jeg ville være færdig inden, og kunne give mig selv:
et bibliotek i fødselsdagsgave.


2 kommentarer:

christunte sagde ...

Perfekt gave! Tillykke med dagen, hvornår det så præcis er.

tanterne sagde ...

Tak skal have Christunte. Jeg var lidt sent ude, for det er næsten en måned siden nu.

Jeg syntes selv, at det er lidt millionøset at få et bibliotek i fødselsdagsgave.