20 juni 2011

Det ser sort ud

Egentlig havde jeg gang i at lave nye sorte gardiner til Ældstes værelse.

Han får godt nok ferie på fredag, som han har tænkt sig at tilbringer det meste af hos far og skal derefter på efterskole. Men jeg tænker, at han får brug for værelset bare ind i mellem i løbet af det næste år og særligt bagefter efterskolen. Så helt usmart er det vist ikke.

Særligt ikke da jeg undervejs blev afsporet lidt. For jeg fandt endelig ud af hvor kælderlugten kommer fra - og blev mindet om at jeg ikke fuldstændigt kan overlade rengøringen til en teenager der er lidt ligeglad med hvor rent der er.

Det ærger mig lidt at jeg ikke gik i gang med gardinerne istedet, da jeg fik ordnet værkstedet. Så havde jeg opdaget det en måned tidligere.

Han skal vist igen have lidt varme på dernede og besked om at lufte ud dagligt.

Ingen kommentarer: