04 november 2014

Én ny ting kommer sjældent alene

Nu hvor jeg lige har købt hus, kan det undre at der pludselig står en funklende fabriksny fræk Fiat i garagen. - Kunne det mon være en jeg har købt, nu jeg er i gang med at bruge store penge?



Det er nu bare en bil jeg låner, mens min egen bil er på værksted.

Jeg kunne slet ikke tro det, da mekanikeren kom med bilen der så ret ny ud. Mens km-tælleren på 1km fortalte at den virkelig var funklende ny.

At det ikke kun er en funklende ny bil, men tilmed den smarteste lille damebil i den helt rigtige farve - fandt jeg først ud af da jeg talte med en veninde. - Jeg ved jo ingenting om den slags. En behagelig købelyst-dæmpende uvidenhed der sikkert kommer af ikke at se tv-reklamer.

Jeg har altid sagt, at jeg ikke ville betale det det koster at køre en fabriksny bil ud over fortovskanten. Og så får jeg alligevel lov at prøve det. Utroligt!

Ingen kommentarer: